USEFULNESS – КОРИСТЬ
- яку мету досягне Клієнт
- яку проблему вирішить
- який буде результат
ULTRA SPECIFITY – УЛЬТРАСПЕЦИФІЧНІСТЬ
- конкретне зростання в грошах
- зміна у відсотках
- зменшення в хвилинах
- ідентифікація
URGENCY – ТЕРМІНІСТЬ-ШВИДКІСТЬ ДОСЯГНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ
- в хвилинах, годинах, днях
- кількість ітерацій, підходів
- у кроках, уроках
UNIQUENESS – УНИКАЛЬНОСТЬ – ЗА РАХУНОК ЧОГО ДОСЯГАЄТЬСЯ РЕЗУЛЬТАТ
- механізми
- інструменти
- технології
Пообіцяйте людині вирішити її проблеми – і вона із задоволенням цим скористається, виявивши інтерес до корисної для неї статті. Найкраще слово для початку такого заголовка: “Як”. Зазвичай цим словом починаються всі корисні поради, та й набирати своє питання у пошуковику люди найчастіше починають саме з нього.
Наприклад: “Як подорожувати світом майже БЕЗКОШТОВНО?”.
Обіцянка поділитися досвідом, своїм або якоюсь відомою особистістю, зазвичай дуже чіпляє аудиторію і викликає довіру.
Наприклад: “Як ми вдвічі збільшили продаж магазину за три тижні?”.
Додайте в заголовок інтригу, щоб зробити його чіпляючим. Пообіцяйте розкрити якусь таємницю, або оприлюднити секрет, що ретельно приховується, який допоможе читачам, або просто задовольнить їхню цікавість.
Наприклад: “Секрети та фішки розробки сайту від VKgroUp”.
Налякайте або додайте трохи негативу. Інстинктивно люди намагаючись захиститися від цього, обов’язково прочитають статтю.
Наприклад: “Чого варто уникати під час переговорів з клієнтами”.