USEFULNESS – КОРИСТЬ

  • яку мету досягне Клієнт
  • яку проблему вирішить
  • який буде результат

ULTRA SPECIFITY – УЛЬТРАСПЕЦИФІЧНІСТЬ

  • конкретне зростання в грошах
  • зміна у відсотках
  • зменшення в хвилинах
  • ідентифікація

URGENCY – ТЕРМІНІСТЬ-ШВИДКІСТЬ ДОСЯГНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ

  • в хвилинах, годинах, днях
  • кількість ітерацій, підходів
  • у кроках, уроках

UNIQUENESS – УНИКАЛЬНОСТЬ – ЗА РАХУНОК ЧОГО ДОСЯГАЄТЬСЯ РЕЗУЛЬТАТ

  • механізми
  • інструменти
  • технології

Пообіцяйте людині вирішити її проблеми – і вона із задоволенням цим скористається, виявивши інтерес до корисної для неї статті. Найкраще слово для початку такого заголовка: “Як”. Зазвичай цим словом починаються всі корисні поради, та й набирати своє питання у пошуковику люди найчастіше починають саме з нього.
Наприклад: “Як подорожувати світом майже БЕЗКОШТОВНО?”.

Обіцянка поділитися досвідом, своїм або якоюсь відомою особистістю, зазвичай дуже чіпляє аудиторію і викликає довіру.
Наприклад: “Як ми вдвічі збільшили продаж магазину за три тижні?”.

Додайте в заголовок інтригу, щоб зробити його чіпляючим. Пообіцяйте розкрити якусь таємницю, або оприлюднити секрет, що ретельно приховується, який допоможе читачам, або просто задовольнить їхню цікавість.
Наприклад: “Секрети та фішки розробки сайту від VKgroUp”.

Налякайте або додайте трохи негативу. Інстинктивно люди намагаючись захиститися від цього, обов’язково прочитають статтю.
Наприклад: “Чого варто уникати під час переговорів з клієнтами”.

5 1 vote
Рейтинг статті