Вам залишили негативний відгук?

Якщо Вам залишили негативний Відгук на відомих майданчиках України.
Розробимо стратегію та нівелюємо негатив по відношенню до Вашого продукту або послуги.

Як ми це робимо?

При купівлі якогось товару чи послуги багато хто з нас хоче отримати пораду або рекомендацію. Вивчити чужий досвід користування. Згідно з дослідженнями психологів на другому місці за рівнем довіри після порад друзів знаходяться відгуки в мережі.

Навіть якщо Ваш бізнес не має прямого інтернет-майданчика для продажу своїх послуг (хоча такі випадки зараз дуже рідкі), формування репутації та довіри до Вашого продукту щодня відбувайся у всесвітньому павутинні. Це можуть бути як спеціалізовані форуми, де, наприклад, молоді матусі обговорюють бренди дитячого харчування, одягу або навіть дитячих лікарів, так і банальні пости на особистих сторінках у соцмережах, де кінцевий користувач ділиться своїми враженнями про користування товаром або послугою.

За нашим досвідом, великою мотивацією для написання відгуку стає негативний досвід. Похвалити у нас все ще не так поспішають. А от поділитися своїм негативом, «прокричати» на весь Інтернет і виплеснути свої негативні емоції на весь світ – цього в нас достатньо.

Створювана крупинками довгі роки репутація може бути сильно зіпсована лише одним скандальним постом, якщо його підхоплять
маси та поширять далі.

Саме тому дуже важливо вчасно виявляти та нейтралізувати все, що може мати негативний вплив на лояльність аудиторії. Навіть якщо людина сама ніколи і не планувала купувати певний товар чи послугу вона може в режимі “сарафанного радіо” передати негатив у своєму середовищі спілкування, де могли бути потенційні покупці.

Робота з формування позитивної репутації в Україні розпочалася понад 10 років тому. Компаній, які займаються подібною діяльністю чимало, але більшість успішних діє за схожим алгоритмом. Щоб розпочати роботу з репутацією в мережі необхідно кілька стандартних, але важливих кроків:

1. Аналіз.
На цьому етапі необхідно провести первинний аналіз репутації Вашого товару/послуги. Зрозуміти та зафіксувати, де Ви зараз перебуваєте за шкалою довіри та лояльності.

Почати можна, наприклад, з розуміння за якими запитами потенційні клієнти можуть знайти відгуки про Ваш товар/послуги.

На цьому етапі ми дивимося на Вас очима клієнта тобто “Цільова аудиторія” продукту/послуги. Приходить розуміння який саме негатив б’є найсильніше і з чим потрібно почати працювати в першу чергу.

2. Процес роботи з відгуками.
Правильна робота з відгуками вимагає значних витрат за часом. Той, хто планує все й одразу чи виправити весь негатив «на вчора», ми рекомендуємо робити це плавно та ненав’язливо, щоб не викликати багато уваги до наших дій. Не варто посилювати і так складний стан речей, оскільки негатив в Інтернеті про Вас прямо впливає на Ваш прибуток.

Якісна робота та формування позитивної репутації триває від 1-го до 6-ти місяців, у запущених випадках від 6-ти до 14-ти місяців.

Разова короткочасна акція розкривається досвідченими користувачами відповідних ресурсів і може завдати додаткової шкоди репутації компанії.

У процесі нашої роботи з відгуками ми формуємо чіткі цілі, прописуємо завдання та терміни їх реалізації. Визначаємо критерії досягнення результату. На кожному етапі роботи, Ви отримуєте звіт та розуміння, що зараз відбувається з Вашою компанією з відновлення репутації.

Налагоджуємо процес систематичного моніторингу та швидкої реакції у відповідь у разі виникнення негативу по відношенню до Вашої компанії. Формуємо рекомендації щодо оптимізації бізнес-процесів у компанії.

Мета нашої роботи:
1. Відновити репутацію ще однієї компанії.
2. Вказати причину, яка заважає Вам отримувати прибуток і бути конкурентними у Вашій ніші.

ЗВЕРТАЙТЕСЬ!